Borang Rekod Kursus Dalam Perkhidmatan

Syarat pengesahan dalam perkhidmatan bagi Pegawai Perkhidmatan Pendidikan PPP Pegawai Pendidikan Pengajian Tinggi PPPT dan Anggota Kumpulan Pelaksana AKP adalah seperti berikut. Sila lengkapkan borang dengan jelas menggunakan HURUF BESAR 2.


Lampiran 9 Borang Kehadiran Kursus

Pengesahan Dalam Perkhidmatan Pemberian Taraf Berpencen Kenaikan Pangkat Pemangkuan Penanggungan Kerja Pertukaran Peperiksaan Penilaian Tahap Kecekapan KursusSeminar Pergerakan Gaji Tahunan Perubahan Skim Perkhidmatan PinjamanPembiayaaan Kerajaan.

Borang rekod kursus dalam perkhidmatan. Kenyataan Perkhidmatan Dalam STARS. Diperaku oleh Ketua Jabatan. Surat sokongan dan pengesahan dari Ketua JabatanBahagian yang mengesahkan tiada rekod tatatertib iii.

Borang Penilaian Pembentangan Lampiran E 3. Butiran Rekod Perkhidmatan secara Manual. Klasifikasi rujuk panduan kod 17.

JABATAN PERKHIDMATAN VETERINAR MALAYSIA ARAHAN 1. Cuti Belajar Tanpa Gaji CBTG Cuti Belajar Separuh Gaji CBSG Cuti Belajar Bergaji Penuh CBBP BAHAGIAN PEMBANGUNAN. Permohonan hendaklah ditulis dengan HURUF BESAR dalam dua 2 salinan.

Dicatatkan Di Dalam Buku Rekod Perkhidmatan. Borang Pemohonan Latihan Dalam Perkhidmatan- TERKINI. Pemohon dikehendaki mengisi maklumat Rekod Kursus Pos Basik dan klik butang SIMPAN untuk dikemaskini.

Sediakan borang penilaian keberkesanan Kursus yang telah diikuti dan diedarkan pada setiap peserta kursus dalam masa 2 bulan selepas berkursus. BUTIR-BUTIR PERKHIDMATAN Kementerian Jabatan Alamat Pejabat Poskod Bandar Negeri No. Laporan Nilaian Prestasi Tahunan 3 tahun terkini ii.

Perakuan daripada Ketua Jabatan melalui Jadual Ketiga Borang Perakuan Pengesahan Dalam Perkhidmatan dan Jadual Keempat - Borang Perakuan Pelanjutan Tempoh Percubaan merujuk kepada - Peraturan 292. A borang PDP atas permohonan pegawai. Salinan Sijil Penyertaan peserta kursus bagi kursus melebihi 6 jam.

Lampiran 1 Butir-butir Pernyataan Yang Perlu 5-21. Latihan Pembangunan Staf ialah program latihan dalam perkhidmatan untuk staf akademik dan staf sokongan. Rekod Kehadiran Pembentangan Lampiran D Laporan LDP Menyediakan Pelaporan selepas pembentangan Menghantar Laporan Kursus laporan KMLDP ke.

Borang ini perlu disahkan oleh Ketua Jabatan masing-masing. PEMILIHAN OPSYEN 12 TTERIMA RM 100067 ITKA RM 8000 ITP RM 13500 PTERIMA RM 101567 ITKA RM 8000 ITP RM 13500 1112002Pembantu Tadbir Kesetiausahaan Gred N17 JPAT90 Bertarikh 6102002 Gaji SebulanBerpencen Tak Berpencen Peruntukan Terbuka Tarikh Mulai daripada Nama jawatan peringkat dan atau kelas Butir-butir perubahan atau lain-lain hal mengenai pegawai Kebenaran Opsyen Di Bawah Pekeliling Perkhidmatan. Lampiran 3 Senarai Staf Cawangan.

Pegawai yang disokong mengikuti kursus di peringkat PhD hendaklah menjalani temuduga oleh Jawatankuasa Kerja Penilai PhD Jabatan Perkhidmatan Awam Sokongan bagi tenaga pengajar yang dipersyaratkan dalam lantikan Skim Perkhidmatan untuk mengikuti kursus yang berkaitan hendaklah menyertakan perkara-perkara berikut. 1 Tahun 2014 Kontrak Pusat Bagi Mengumpul Membekal Menghantar dan Menyerah Sampul Surat Kepada Semua Agensi Kerajaan Di Semenanjung Malaysia. Borang Latihan Dalam Perkhidmatan dan sokongan hendaklah juga di emel ke alamat.

LAMPIRAN A RPG - Pengesahan Pengemaskinian Rekod Perkhidmatan GEMS RPG Lampiran C-I - Keterangan Anggaran Perbelanjaan Kursus Bagi Latihan Dalam Perkhidmatan. Permohonan Latihan Dalam Perkhidmatan. Hadir dengan jayanya Kursus Induksi Program Tranformasi Minda.

Borang Sinopsis Lampiran C 2. Isi borang laporan sebaik tamat berkursus LAM-PUS03-05 2. Borang permohonan ini hendaklah-Diterima oleh Jabatan Perkhidmatan Awam berserta dengan Sokongan Kementerian Institusi Pengajian Tinggi Awam IPTA TIDAK KURANG dari 4 bulan sebelum tarikh kursus bermula.

Terdapat pelbagai jenis dan bentuk borang digunakan ketika mengendalikan urusan berkaitan aktiviti bimbingan atau intervensi kaunseling. Syarat Pengesahan Dalam Perkhidmatan. Pemohon boleh membuat penghantaran borang secara online dengan klik Hantar.

Lampiran 2 Kod Butiran Pengemaskinian 22-27. Garis Panduan Pelaksanaan Latihan Dalam Perkhidmatan Di Bawah Peruntukan Pembangunan Modal Insan Rancangan Malaysia Ke-10. SENARAI SEMAK CHECKLIST LAMPIRAN A-2.

SU LDP dikehendaki mengumpul borang-borang berikut- 1. -Mengambil kira Perkhidmatan Lepas-Kursus Dalam Perkhidmatan-Pindaan Tarikh Lahir-Perintah Mahkamah-Pelbagai Jenis Pertukaran-Akta Rahsia Rasmi 1972-Kemudahan Tambang Percuma-Pengisytiharan Harta-Penamatan Perkhidmatan-Pinjaman Pembiayaan Kerajaan-Cuti-Pelbagai Elaun-Anugerah Hukuman Tatatertib-Kes-kes Terlebih Bayar Yang Dikutip. Faks P Emel Rasmi Tahun JPA L LDP 1B96Pind.

Kepada Suruhanjaya untuk disahkan dalam perkhidmatan dengan mengemukakan dokumen berikut dan satu salinan permohonan hendaklah dihantar kepada Ketua Jabatan. Pengurus Buku Rekod Perkhidmatan. Berkhidmat dalam tempoh percubaan antara 1 hingga 3 tahun.

Borang yang tidak lengkap tidak akan diproses. 2020 BORANG PERMOHONAN MENGIKUTI KURSUS DALAM PERKHIDMATAN ARAHAN. Rekod yang dimasukkan dalam bahagian ini akan diambil kira sebagai rekod perkhidmatan semasa dalam senarai pengalaman bertugas di Tab Pengalaman Bertugas.

KKMBPLLDP 2011 Gambar Ukuran Passport 1. Pihak Institut Perkhidmatan Awam berhak untuk MEMBATALKAN penyertaan mana-mana peserta yang tidak dapat menghadiri kursus secara sepenuh masa dalam tempoh kursusseminarbengkel yang telah ditetapkan seperti yang dinyatakan dalam Surat Keliling Jabatan Perkhidmatan Awam Jabatan Perdana Menteri Negara Brunei Darussalam Bilangan 181996. Borang ini hendaklah dikemukakan bersama-sama dengan dokumen berikut dan telah disahkan.

BUTIR-BUTIR PERKHIDMATAN SEKARANG 11. Latihan ini diadakan sama ada di peringkat jabatan merentasi jabatan mahupun di peringkat institut. BORANG DAN REKOD INTERVENSI Dalam Perkhidmatan Bimbingan dan Kaunseling borang merupakan instrumen atau dokumen yang boleh digunakan bagi merekod perkhidmatan yang berkaitan dengan aktiviti bimbingan atau intervensi kaunseling.

Borang permohonan ini mengandungi empat 4 muka surat. C salinan buku rekod perkhidmatan yang dikemas kini. Latihan dalam konteks ini didefinasikan sebagai kursus bengkel seminar konferens sesi perkongsian ilmu book review dan seumpamanya.

B senarai tugas dan sumbangan pegawai di sekolah. Borang Pemantauan Lampiran F 4.


Kursus Buku Rekod Perkhidmatan Brp Edited Dis 2015


LihatTutupKomentar