Cara Merekod Cuti Dalam Buku Perkhidmatan

Dalam menguruskan buku perkhidmatan kerajaan supaya maklumat yang direkodkan lebih teratur lengkap dan seragam. Bahagian Perkhidmatan Jabatan Perkhidmatan Awam Negeri PENGURUSAN BUKU PERKHIDMATAN PEGAWAI AWAM.


Bhg Pengurusan Sumber Manusia Kementerian Pendidikan Malaysia Ppt Download

Bagi merekodkan maklumat peribadi perkhidmatan cuti dan kelakuan untuk.

Cara merekod cuti dalam buku perkhidmatan. Dan iv Buku Perkhidmatan pegawai hendaklah dihantar dengan selamat mengikut apa-apa kaedah yang ditetapkan oleh Ketua Jabatan. Akhir kata saya berharap semua PTJ dapat memanfaatkan buku panduan ini agar JKN Kedah dapat memberi perkhidmatan. Dapatkan dokumen maklumat daripada pegawai agensi Pihak Berkuasa Melantik bertujuan MENYEDIAKAN BUKU PERKHIDMATAN BARU jika Buku Perkhidmatan.

PTJ di JKN Kedah untuk merekod dalam Buku Perkhidmatan Kerajaan BPK dengan lebih tepat dan seragam. Pengesahan Dalam Perkhidmatan Pemberian Taraf Berpencen Mengambilkira perkhidmatan lepas Naik Pangkat Pemangkuan Permohonan Jawatan Baru Permohonan Cuti Tindakan Tatatertib. 14 2008 adalah terhenti berkuat kuasa mulai 1 januari 2016.

Ketua Jabatan bermaksud pegawai yang mengetuai sesebuah organisasi sama ada di peringkat kementerian. 365 hari 40 hari 325 hari ii. Ketua Unit dan Penyelia di PTJ bertanggungjawab untuk memastikan setiap Pembantu Tadbir di Unit Sumber Manusia masing-masing menggunakan Buku Panduan ini sebagai rujukan utama dalam pengendalian Buku Perkhidmatan Kerajaan.

Dicatatkan ke dalam Buku Rekod Perkhidmatan pegawai Tidak boleh digunakan untuk notis letak jawatan SBPA ada pindaan Pegawai kontrak tidak layak CTG kecuali untuk menunaikan Haji berdasarkan syarat-syarat yang tertentu Cuti Tanpa Gaji Perintah Am 14 Bab C. Untuk kadar cuti rehat tahunan pegawai perkhidmatan awam adalah seperti berikut. Kenyataan Cuti 1Cuti yang diberi kerana perkhidmatan - Cuti Rehat - Cuti Rehat Khas - 3Cuti Separuh Gaji - Cuti Tanpa Gaji 2Cuti atas sebab perubatan - Cuti Sakit - Cuti Sakit Lanjutan - Cuti Kerantina - Cuti Bersalin - Cuti Kecederaan - Cuti Tibi Kusta Dan Barah 3Cuti Haji 4Cuti.

Buku Perkhidmatan Kerajaan selepas ini dirujuk sebagai Buku Perkhidmatan bermaksud buku bernombor Am 274 yang disediakan khusus bagi merekodkan maklumat peribadi perkhidmatan cuti dan kelakuan untuk setiap pegawai awam. Sama ada di peringkat kementerian jabatan di peringkat persekutuan wilayah. Kursus Buku Rekod Perkhidmatan Brp Edited Dis 2015.

Kelayakan cuti 30 hari tempoh perkhidmatan 12 bulan setahun Jumlah kelayakan cuti setiap bulan 3012 25 hari 3 hari. Cara Tulis Rekod Cuti Di Buku Perkhidmatan Awam. 1 Maklumat Peribadi 2 Kenyataan Perkhidmatan 3 Lembaran Kelakuan PENGENALAN BUKU PERKHIDMATAN SKOP TAKLIMAT.

Kelayakan cuti 30 hari Cuti Haji 40 hari Kelayakan Cuti pada tahun tersebut i. KEGUNAAN BUKU PERKHIDMATAN Merekodkan maklumat peribadi dan perkhidmatan pegawai MULAI TARIKH DILANTIK SEHINGGA PERKHIDMATAN BERAKHIR. Cara mendapatkan buku bank cimb cara membuat kabinet dapur dengan rak buku cara menerbitkan buku ilmiah cara membuat pembatas buku berbentuk hati cara membuat resensi buku cara membuat kulit buku novel cara membuat penanda buku menggunakan batang aiskrim cara membuat kulit buku mesyurat.

Rekod Cuti Dalam Buku Perkhidmatan cara pengisian buku kas pembantu kegiatan desa cara menggunakan buku sekolah elektronik cara posting dari jurnal umum ke buku besar carilah contoh buku besar bentuk t cara posting ke buku besar perusahaan jasa cara mengisi buku ekspedisi intern cara menggunakan aplikasi buku kas cara mengisi buku kas pembantu pajak. MEMBUKA BUKU PERKHIDMATAN bagi setiap PEGAWAI LANTIKAN BARU dalam sektor awam MENGURUS DAN MENYELENGGARA Buku Perkhidmatan pegawai di bawah penyeliaannya serta memastikan maklumat direkodkan dengan teratur lengkap dan terkini. 325365 x 30 hari 267 hari 28 hari.

Buku Perkhidmatan Kerajaan selepas ini dirujuk sebagai Buku Perkhidmatan bermaksud buku bernombor Am 274 yang disediakan khusus bagi merekodkan maklumat peribadi perkhidmatan cuti dan kelakuan untuk setiap pegawai awam. Https Kms Risda Gov My Wp Content Uploads 2019 09 1485386368 Pdf. Bertanggungjawab merekodkan urusan tersebut dalam Buku Perkhidmatan berdasarkan dokumen yang sahih dan mengambil tindakan sewajarnya jika perlu.

Vii Semua jenis pinjaman yang diperolehi daripada Kerajaan. Buku Perkhidmatan Kerajaan Sebagai Penjawat Awam Apa Yang Anda Perlu Tahu Cikgu Share. MEMBUKA BUKU PERKHIDMATAN setiap PEGAWAI LANTIKAN BARU dalam sektor awam MENGURUS DAN MENYELENGGARA Buku Perkhidmatan pegawai di bawah penyeliaannya serta memastikan maklumat direkodkan dengan teratur lengkap dan terkini.

Kebenaran lain-lain hal mengenai pegawai Butir-butir perubahan atau jawatan Nama peringkat danatau kelas Tarikh mulai daripada Berpencen tak berpencen Peruntukan. BUKU PANDUAN LATIHAN. Pemohon CutiPemilik Kompetensi Penyokong Cuti Pelulus Cuti Pelulus Cuti Kedua Pentadbir Cuti.

Ketua Jabatan bermaksud pegawai yang mengetuai sesebuah organisasi. Cara Tulis Rekod Cuti Di Buku Perkhidmatan Awam. Sebelum 1 Januari 1990 Ruangan yang terhad.

Vi Cuti yang memberi kesan terhadap perkhidmatan pegawai. Viii Kurniaan dan anugerah yang diterima pegawai. Dapatkan dokumen maklumat daripada pegawai agensi Pihak Berkuasa Melantik bertujuan.

Dalam Surat Pekeliling Perkhidmatan ini. Dalam keadaan tertentu Ketua Jabatan digalakkan. Kelayakan Cuti Tahunan Bagi Yang Memohon Cuti Haji.

Perkhidmatan bermaksud buku bernombor Am 274 yang disediakan khusus. Contoh gambar menganggap mudah contoh gambar mewarna tahap 2 contoh gambar memberi nasihat kebersihan disekolah contoh gambar nama tagging nama menu contoh gambar mesyuarat tidak rasmi contoh gambar mengenai obesiti contoh gambar mikroorganisme yang menyebabkan tuberkulosis contoh gambar. Cara Merekod Cuti Dalam Buku Perkhidmatan.

SUBMODUL PENGURUSAN CUTI10 PENGENALANFungsi ini membolehkan pengguna mengendalikan semua jenis cuti dalam perkhidmatanTerdapat lebih kurang 40 jenis cuti dan dikategorikan kepada 5 jenis iaitu Cuti KeranaPerkhidmatan Cuti Kerana Perubatan Cuti Tidak Berekod Cuti-Cuti Lain dan KebenaranTidak Hadir Bekerja Atas Sebab Kecemasan AmPengguna.


Http Apps2 Mpic Gov My Edokumen Dokumen 202012171252080 Slaid 20kursus 20buku 20perkhidmatan Pdf


LihatTutupKomentar