Borang Pencalonan Anugerah Perkhidmatan Cemerlang

Hari bulan tahun 5. Borang pencalonan anugerah pengurus cemerlang universiti teknikal malaysia melaka a.


Http Docs Jpa Gov My Docs Pnerbitan Psikologi Garispanduan Anugeraharkab Pdf

BORANG PENCALONAN PENGURNIAAN DARJAH KEBESARAN BINTANG DAN PINGAT SEMPENA.

Borang pencalonan anugerah perkhidmatan cemerlang. Calon mestilah terdiri daripada rakyat dan penduduk tetap Negara Brunei Darussalam. Calon mestilah telah berkhidmat dalam Perkhidmatan Awarn dan ditetapkan. Anugerah Perkhidmatan Cemerlang atau setara 1.

SULIT LAMPIRAN G Bil Pangkat Nama Gred PENCALONAN ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG BAGI TAHUN PENILAIAN 2009 14 Cik Barbara Siman Ak Dominic Demong M48. Peluang dan keutamaan bagi pencalonan unuk menerima pingat bintang dan darjah kebesaran Persekutuan dan negeri v. Mengurus dan menyelaras maklumat LNPT pegawai di jabatan dengan lebih berkesan.

Guru Cemerlang Pendidikan Khas Guru Cemerlang Orang Kurang Upaya 1. Markah cgpa lppt 2016. PERINGKAT DAERAH Gelaran 3.

Pingat Perkhidmatan Cemerlang a Kelayakan i Pegawai yang layak dipertimbangkan bagi penganugerahan PPC. Anugerah perkhidmatan cemerlang apc 1. Ini kerana beliau merupakan pegawai atasan atau penyelia.

Semua anugerah dan penghargaan yang diterima sepanjangperkhidmatan12 Kejayaan dalam pengurusan Kokurikulum Penghasilan penulisan buku. Seperti dalam kad pengenalan 2. BUTIR-BUTIR DIRI CALON.

Peluang dan keutamaan memajukan kerjaya seperti menghadiri kursus seminar atau persidangan yang boleh menyumbang kepada peningkatan prestasi kerja iv. Anugerah Lain Peringkat Negeri Anugerah Perkhidmatan Cemerlang atau setara NOTA. No kad pengenalan.

2 bagi pencalonan kali pertama telah genap 5 tahun berkhidmat dalam perkhidmatan awam pada tahun prestasinya dinilai. Setiap Kernenterian bolehlah menghadapkan satu l pencalonan Anugerah Pekerja Cemerlang Perkhidmatan Awam samada lelaki atau perempuan dalam bahagian-bahagian yang dinyatakan. Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Pingat Ahli Mangku Negara Surat Kepujian daripada Ketua Polis NegaraNota.

Sijil Perkhidmatan Cemerlang ii. BORANG PENCALONAN GURU CEMERLANG PENDIDIKAN KHAS DAN GURU CEMERLANG ORANG KURANG UPAYA PERINGKAT KEBANGSAAN TAHUN 2019 Kategori. Borang Anugerah 1 YAYASAN NEGERI SEMBILAN Sila kepilkan 2 keping gambar warna berukuran pasport 35sm x 50sm bersama dengan borang permohonan ini BORANG PERMOHONAN ANUGERAH CEMERLANG BAHAGIAN A BUTIR -BUTIR PERIBADI PEMOHON 1.

Anugerah Pekerja Contoh Kementerian Pembangunan Wanita Keluarga dan Masyarakat Bahagian Pengurusan Sumber Manusia BORANG PENCALONAN ANUGERAH PEKERJA CONTOH KEMENTERIAN PEMBANGUNAN WANITA KELUARGA DAN MASYARAKAT DEFINISI PEKERJA CONTOH tugas dengan penuh komitmen berdisiplin tinggi sentiasa bersikap kerja yang ber. 2 bagi pencalonan kali pertama telah genap 5 tahun. Darjah ini dianugerahkan kepada individu yang telah memberi perkhidmatan dan bakti cemerlang kepada DYMM Yang di-Pertuan Besar Negeri Sembilan dan Negeri Sembilan.

Syarat-syarat Pencalonan 11 Umum 111 Anugerah ini dibukakan kepada semua pegawai dan kakitangan Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam di dalam Perkhidmatan-perkhidmatan Berjawatan Tetap Kontrak Sebulan ke sebulan Open-Vote dan Bergaji Hari iaitu khususnya bagi Bahagian iii Bahagian iv dan Bahagian v. ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG KPM Kebesaran Tanpa 1. Anugerah perkhidmatan cemerlang apc kepada pegawai dalam perkhidmatan awam.

ANUGERAH GURU CEMERLANG PENDIDIKAN KHAS DAERAH 2. MAJLIS APRESIASI TERIMA KASIH CIKGU. Bagi tahun 2012 seramai 13 orang pegawai instun akan menerima anugerah perkhidmatan cemerlang.

Anugerah KhasPenghargaansertakan dokumen sokongan yang telah disahkan sebagai Lampiran 3Contohnya. Maklumat pencalonan nama calon. Program Anugerah Cemerlang Perkhidmatan Awam ACPA adalah merupakan salah satu usaha Kerajaan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Paduka Seri Baginda Sultan dan Yang Di-Pertuan Negara Brunei Darussalam ke arah mempertingkatkan lagi kecekapan dan keberkesanan Pentadbiran Awam Negara Brunei Darussalam.

Objektif Sistem Anugerah Perkhidmatan Cemerlang Online APC Online adalah. Fakulti jabatan. 1 pegawai tetap yang telah disahkan dalam perkhidmatan.

Mengurus dan menyelaras maklumat pegawai dan lantikan pegawai di jabatan dengan lebih sistematik. Calon mestilah telah berkhidmat dalam Perkhidmatan Awarn dan ditetapkan. Hadiah prestasi sebanyak RM100000 iii.

PENCALONAN ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG BAGI TAHUN PENILAIAN 2009 PENGURUSAN Kewangan dan Belanjawan PENTADBIRAN DAN KEURUSETIAAN SULIT. L p silatandakan pada yang berkenaan 4. Butir -butir peribadi 1.

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang APC kepada pegawai dalam perkhidmatan awam. Pegawai tetap yang telah disahkan dalam perkhidmatan. Setiap Kernenterian bolehlah menghadapkan satu l pencalonan Anugerah Pekerja Cemerlang Perkhidmatan Awam samada lelaki atau perempuan dalam bahagian-bahagian yang dinyatakan.

Borang secara manual untuk dinilai pada setiap tahun penilaian. 9 Cadangan Anugerah. Input pencalonan APC serta untuk melengkapkan data perjawatan calon-calon.

BORANG PENCALONAN ANUGERAH TOKOH WANITAWANITA CEMERLANG NEGERI SABAH 2021 MESTI DILENGKAPKAN OLEH PENCADANG TO BE COMPLETED BY NOMINATOR Sila baca dengan teliti borang pencalonan dan garis panduan Anugerah Wanita Negeri Sabah yang disertakan sebelum melengkapkannya. Calon mestilah terdiri daripada rakyat dan penduduk tetap Negara Brunei Darussalam.


Borang Pencalonan 2017


LihatTutupKomentar