Borang Rujukan Perkhidmatan Pergigian Restoratif

Namun dari segi perkhidmatan pasukan terdiri dari Pakar Ortodontik Pegawai Pergigian Jururawat Juruteknologi Pergigian serta Pembantu Pembedahan Pergigian dan Pembantu Perawatan Kesihatan. PS-BKPPLS-BK70 - Borang Rujukan Rawatan Restoratif.


Http Ohd Moh Gov My Images Pdf Xtvtnsop Mgtendo Pdf

PS-BKPPLS-BK72 - Rekod Kawalan Ubatan Bahan Pergigian.

Borang rujukan perkhidmatan pergigian restoratif. Sila masukkan nombor rujukan permohonan tuntutan yang telah didaftarkan dalam sistem UTMHR Pengesahan oleh Pegawai Pergigian. Klinik Pergigian Jinjang Jalan Selangor Jinjang Utara 52000 Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Namun demikian kerosakan gigi yang teruk atau kehilangan satu atau lebih gigi memerlukan rawatan tidak langsung seperti korona dan.

Namun dari segi perkhidmatan pasukan terdiri dari Pakar Ortodontik Pegawai Pergigian Jururawat Juruteknologi Pergigian serta Pembantu Pembedahan Pergigian dan Pembantu Perawatan Kesihatan. Sebaik sahaja rujukan anda disahkan doktor atau kami klinik akan menghubungi anda bagi mengatur temujanji untuk berbincang tentang sebarang kebimbangan mengenai aspek kesihatan yang dipilih dalam rujukan. Pengenalan Kerosakan gigi dan penyakit gusi merupakan masalah pergigian yang biasa berlaku.

Pesakit yang memenuhi garis panduan Protokol Rujukan RDITN sahaja diterima. Hanya isi Borang dalam talian. Klinik Pakar Pergigian Periodontik.

PERKHIDMATAN PERGIGIAN RESTORATIF BAHAGIAN KESIHATAN PERGIGIAN KKM BORANG RUJUKAN Tel. BORANG PENGESAHAN RAWATAN PERGIGIAN STAFTANGGUNGAN NO. Ini termasuk pemfluoridaan rawatan fisur di sekolah dan program pencegahan dan pengesanan awal pra kanser dan kanser mulut.

Klinik Pergigian Jelapang. Klinik Pakar Pergigian Restoratif Rawatan melalui rujukan. Perkhidmatan Pergigian Kepakaran Restoratif.

PAKAR PERGIGIAN RESTORATIF SKOP KERJA. 05-3676355 ext 117 14. Merujuk kes endodontik yang memenuhi Indeks RDITN kod 3 dan yang gagal rawatan RCT rawatan semula ke UPPR rujuk carta alir di Lampiran 2.

Klinik Kesihatan Tronoh 31750 TronohPerak. BKPJ-BK-AK3-5 -Borang Rujukan Pergigian Restoratif JKNJ-PK-G1 -PENGENDALIAN PROGRAM KESIHATAN PERGIGIAN IBU MENGANDUNG JKNJ-PK-G2 -PENYELENGGARAAN DAN PERSIJILAN SEMULA PERALATAN PERGIGIAN. Menerima kes rujukan daripada klinik pergigian samada kerajaan atau swasta sekitar daerah Hulu Langat dan kawasan berhampiran seperti Putrajaya.

Berumur tidak kurang dari 18 tahun pada tarikh tutup iklan jawatan. Diploma dalam bidang teknologi pergigian yang diiktiraf oleh Kerajaan daripada institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya. Memberikan perkhidmatan kepakaran pergigian restoratif yang komprehensif dan berkualiti kepada pesakit yang dirujuk ke unit pergigian restoratif dan didapati memerlukan rawatan.

Rujukan bertulis dari Pegawai Pergigian samaada dari Perkhidmatan Penjagaan Mulut Asasi Perkhidmatan Pakar Pergigian yang lain atau dari Klinik Pergigian Swasta diperlukan sebelum berjumpa dengan Pakar Pergigian. 1 Merawat dan mengendalikan kes endodontik yang dirujuk Protokol Rujukan Kepakaran Pergigian 2 Memberi latihan berkaitan endodontik secara berterusan. PS-BKPPLS-BK75 - Borang Kebenaran Pesakit untuk perkhidmatan Makmal Pergigian Swasta Patient Consent Form For.

Rawatan melalui rujukan. Menerima kes rujukan daripada klinik pergigian samada kerajaan atau swasta sekitar daerah Hulu Langat dan kawasan berhampiran seperti Putrajaya. Pesakit di bawah jagaan Pakar Pergigian Restoratif adalah tergolong dari mereka yang telah dirujuk oleh pegawai pergigian atau pakar-pakar lain yang memerlukan.

Rujukan di laman web kami boleh dilakukan secara langsung tanpa sebarang pendaftaran akaun di klinik kami. For the Public Acts. Fokus Perkhidmatan Pergigian Masyarakat adalah untuk mencegah karies dan Kanser Mulut.

Untuk memberi perkhidmatan pergigian kepada rakyat Melaka supaya mencapai tahap kesihatan mulut yang optima di kalangan individu keluarga dan masyarakat melalui usaha-usaha menggalak tabiat kesihatan yang positif dan memastikan perkhidmatan pergigian yang berkualiti berteknologi sesuai serta memenuhi kepuasan pelanggan. 18A Jalan Jujur 3 Bandar Tun Razak. Klinik Kesihatan Jelapang JlnJelapang 30020 IpohPerak.

56000 Kuala Lumpur Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Klinik Pergigian Bandar Tun Razak. Gigi yang mengalami kerosakan kecil boleh dirawat secara langsung dengan menggunakan bahan tampalan yang bersesuaian.

National Health Screening Programme. Pergigian Restoratif termasuklah pemulihan fungsi untuk memastikan gigi dalam keadaan sihat dan bebas dari kesakitan bagi pesakitmempunyai masalah kompleks. JADUAL PERKHIDMATAN KLINIK PERGIGIAN BANDAR TUN RAZAK.

Gaji permulaan ialah pada Gred U29.


Kkmoh Pk Ag23 Prosedur Perancangan Pengurusan Pelaksanaan Pemantauan Dan Penilaian Aktiviti Penjagaan Kesihatan Pergigian Kepakaran Pindaan 2


LihatTutupKomentar