Bahagian Pengurusan Perkhidmatan Dan Sumber Manusia

Merancang dan menyelaras Pelan Sumber Manusia BPSM. Menyediakan perakuan perjawatan dalam tempoh.


Portal Rasmi Parlimen Malaysia Bahagian Pengurusan

Bahagian Urus Setia Mesyuarat.

Bahagian pengurusan perkhidmatan dan sumber manusia. Kami juga menjanjikan pengurusan perkhidmatan sumber manusia seperti berikut. Fungsi dan Bidang Tugas. Kami berjanji untuk memberi perkhidmatan pengurusan sumber manusia yang cekap kompeten dan profesional.

Merancang dan menyelaras hala tuju dan dasar sumber manusia. Bahagian Digital dan Informatik. Bahagian Naik Pangkat dan Tatatertib.

Tuan Haji Hasrin Kamal Bin Hashim. Mengubal dan mengurus dasar latihan anggota melalui training needs serta kemajuan kerjaya anggota JKDM dan gunasama. Merancang dan menyelaras bajet perjawatan.

Menyedia dan menyusun penggunaan sumber manusia secara optimum melalui keberkesanan dan kecekapan sistem penyampaian melalui dasar latihan pelan strategik dan konsep. Memastikan semua urusan perkhidmatan dilaksanakan secara teratur mengikut dasar dan peraturan yang ditetapkan. Merancang dan menyelaras pengurusan waran.

Bahagian Unit. Merancang dan menyelaras pengurusan pembangunan sistem BPSM. Memastikan perancangan pengurusan dan pembangunan sumber manusia dapat dilaksanakan dengan efektif ke arah melahirkan anggota Kementerian yang profesional kompeten berintergriti berdaya saing dan berakhlak mulia.

Mengubal dasar pengurusan sumber manusia dan skim-skim perkhidmatan di JKDM. 07 290 9010 07 290 9011. Memastikan pengurusan perkhidmatan sumber manusia yang cekap dan berkesan.

Bahagian Pengurusan Sumber Manusia berfungsi untuk melaksanakan dasar sumber manusia sektor awam bagi memantapkan hubungan sumber manusia di dalam Jabatan dengan memastikan struktur perjawatan dan skim perkhidmatan organisasi dapat berfungsi dengan. Melahirkan sumber manusia yang berpengetahuan berkemahiran dan bersikap positif melalui program latihan berkualiti. Bahagian Khidmat Pengurusan - Sistem Direktori Pegawai.

Lanjutan dari penstrukturan semula Pejabat Pendaftar pada 1 Jun 2015 Bahagian Pengurusan Perkhidmatan BPP telah ditubuhkan dan bahagian ini telah diletakkan di bawah Jabatan Pengurusan Sumber Manusia JPSM. Fungsi Perkhidmatan BPP. Bahagian Pengurusan Perkhidmatan - Pejabat Pendaftar UiTM.

Membangunkan sumber manusia yang cemerlang melalui latihan yang berterusan. Peranan utama Bahagian Pengurusan ialah memberi perkhidmatan sokongan yang mantap dan efisyen dalam aspek penyelarasan dan perancangan sumber manusia kewangan pembangunan latihan sistem maklumat termasuk urusan house keeping kepada bahagian bahagian lain agar semua objektif bahagian bahagian berkenaan tercapai. Nurazura binti Abdul Talib.

Norma Aizan binti Che Man. Memastikan keutuhan organisasi dan sumber manusia. Pejabat Setiausaha Kerajaan Johor Bahagian Pengurusan Sumber Manusia Aras 2 Bangunan Dato Jaafar Muhammad Kota Iskandar 79100 Iskandar Puteri Johor.

Bahagian Pengurusan Sumber Manusia. 07 266 6505 07 266 6506. Memastikan supaya warga KeTSA dapat mempertingkatkan produktiviti dengan menggunakan potensi diri secara positif melalui perkhidmatan psikologi.

Bahagian Dasar dan Perancangan. Bahagian Pengurusan Perkhidmatan dan Sumber Manusia Menjadikan Bahagian Pengurusan Perkhidmatan dan Sumber Manusia adalah nadi dan penggerak utama pentadbiran Jabatan Perdana Menteri yang menyediakan pengurusan cemerlang yang boleh dicontohi oleh semua agensi. Urus Setia Suruhanjaya Perkhidmatan Kehakiman Perundangan.


Rajah Berkaitan Dengan Bahagian Fungsian Pengurusan Sumber Manusia Apakah X


LihatTutupKomentar